Cum sa slabesti cand esti gurmanda: 9 sfaturi psihologice

Teoretic, toti suntem motivati sa slabim – pentru a fi mai sanatosi.

La o simpla cautare pe Google a cuvantului „dieta”, obtinem 234.000.000 de rezultate, dovedind numeric apetitul impresionant pentru idei de regim alimentar, diete de slabit si metode prin care poti scapa de kilogramele in plus. De la „Slabeste sanatos!”, la „Dieta disociata” si „Cure de slabire miraculoase”, Internetul este plin de solutii si retete de slabit si foarte putini dintre cei care vor sa reduca numarul inregistrat de cantarul din baie apeleaza la un nutritionist pentru asta. Specialistii in domeniu fac constant studii despre slabit si lifestyle sanatos, publicatiile de profil scriu mii de semne pe aceasta tema, iar rezultatul este ca acest subiect este inconjurat in continuare de neclaritati si sfaturi care nu functioneaza garantat pentru nimeni.

Toti mancam in exces nu din cauza ca ne este foame, ci din cauza contextului care ne inconjoara: familie si prieteni, farfurii si ambalaje, culori si forme, mirosuri si etichete. Lista este una invizibila si lunga ca o zi de post: mancam pentru ca am iesit in oras cu amicii, pentru ca ceva este gratuit, pentru ca este bun la gust sau la indemana – sentimentele ne declanseaza un raspuns alimentar, iar psihologii stiu cum putem combate aceasta tendinta naturala. Daca si tu esti gurmanda, citeste cele 9 sfaturi de mai jos si descopera cum te poate ajuta psihologia sa avansezi in aceasta cursa cu obstacole care este slabitul!

You may also like...

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat: